Da el primer paso con la fe. No tienes por qué ver toda la escalera. Basta con que subas el primer peldaño. Set your intention and let the Universe decide how are you going to reach it.

martes, 8 de febrero de 2011

Românul tot român...

Iata ca ajung sa scriu si in limba româna. Nu mi-am propus niciodata acest lucru, insa simt nevoia sa impartasesc o experienta traita seara trecutã  cu toti vorbitorii de limba românã.Scriind-o in spaniolã s-ar putea ca multi de pe aici sa nu inteleaga,  dar s-o inteleaga tocmai ceilalti, strainii, si credeti-mã, nu e tocmai o experienta ce sã recomande tara noastra in sens pozitiv. Blogul meu, enlomasprofundodetuser a "gazduit" pana in prezent gandurile si sentimentele mele, iar aceasta intrare nu se departeaza catusi de putin de temã, fiindca, ceea ce imi propun, este sa va ofer viziunea mea asupra acelei intâmplãri. So, s-ar putea sa mai revin si alta data cu Romanian entries.
Ieri seara, ma intorceam acasa de la niste prieteni de familie. Ma urc in autobuz, autobuzul gol, momentan totul in regulã. La urmatoarele statii, se mai urca cateva persoane, iar autobuzul isi continua armonios drumul, dupa ce cu ore inainte, pe cand plecam spre destinatia propusa, autobuzul in care eram, ne carase de parca eram saci cu haine. "Ce biiiine, ce liniste e!" imi zic eu in gand si continui linistita conversatia pe care o aveam cu persoana care ma insotea. Nici bine nu terminam doua fraze, ca in autobuz urca doi indivizi, controlori, "mare scula pe basculã" (cea mai apropiata caracterizare pentri acesti...tipi) care ne cer biletele. Zis si facut, dam biletelul compostat pe DOUA parti, la care tipul care rupsese biletul se intoarce spre mine si mã intreabã: Si tu? La care ii  raspund calmã: Sunt cu doamna. (va ziceam expresia de mai sus,cum Dumnezeu sa fii controlor si sa te duca mintea mai putin ca pe-o gãina? Mã intreb mãcar daca au liceul terminat, ca facultatea nu indrãznesc s-o pomenesc.)
O tânãrã, strãinã, nu avea bilet fiindca nu gãsise. Fata, in englezã, le rãspunde la fel de calmã ca nu gãsise niciun chiosc de bilete deschis si ca de asta nu avea bilet la ea. Aia "get down to the next station" pe motiv ca erau bilete de cumpãrat. Ghiciti de unde? De la magazinele non stop. Pai si dacã tipa era strãinã, de unde sa viseze ca noi vindem bilete LA MAGAZIN? Au dat-o jos la urmãtoarea statie, iar ultima frazã pe care am auzit-o din gura ei a fost: "I don't see any sens of doing me this." Pai nici eu nu-i vad nici un sens la faptul ca ati pus-o sa coboare la 10 noaptea din autobuz in frig. 1 fiindcã nu era româncã si nu stia unde se vând incã bilete la ora aia si 2 are buletin de alta tara, asa cã, nici Politia Românã n-are cei face daca ea a refuzat sa vã dea bani. Nu era mai simplu sã-i dati o avertizare si sa o instiintati de unde sã cumpere bilet data viitoare cand cãlatoreste pe la noi?
Chiar va recomdand asta, dragi controlori de RATT, nu de alta, dar ne facem de rahat mereu cu oameni ca voi. Nu ma mai mira nimic.

No hay comentarios:

Publicar un comentario