Da el primer paso con la fe. No tienes por qué ver toda la escalera. Basta con que subas el primer peldaño. Set your intention and let the Universe decide how are you going to reach it.

sábado, 26 de enero de 2013

De acum scriu si-n românã

Iubesc sa scriu, pana nu demult, era indeletnicirea pe care o infãptuiam cel mai des si poate cea mai mare simtire dintre toate, singurul mod de a comunica fara sa fiu nevoita sã apelez la vorbe. Voiam sa ma ascund, sa ma ascund fizic ca nu cumva cineva sa-mi mai gaseasca cate un "defect", dar cu timpul schimbãrile din viata mea m-au facut sa imi dau seama ca cea mai directa cale de comunicare e cea "fata in fata". Dar nu voi renunta sa scriu pentru ca imi place, pentru ca e un mod frumos de a-ti exprima trairile, emotiile, bucuria, e o cale de a impartasi evenimente, povesti de viata, amintiri cu cei care locuiesc la kilometri distanta de tine.
De aceea ma bucur, ma bucur ca pot face asta, ma bucura sa va impartasesc inspiratiile de moment. Tocmai de aceea am decis sa extind aria lingvistica a acestei pagini. O seara minunata dragii mei!

No hay comentarios:

Publicar un comentario